***

***

یه خورده متفاوت تر شاید .... !

اسارت, حک شده بر پیشانی, برپیشانیه سرنوشت, سونوشت زندگی من...

و من این پیشانی را بوسیدم, ناخواسته ...

ناخواسته بوسیدمو در آغوش گرفتم....

ذره ذره ی وجودم خاکستری زیر آتش شده است

و من لبریز از طغیان, طغیان در برابر چه ؟!

منم دلیلشو شاید درست ندونم ولی بند بند وجودم در آرزو و انتظار این طغیان است...

و شاید روزی دیر یا زود این طغیان همه ی وجودم رو با خودش ببلعد و من... آنگاه چه می شود ؟؟!

من محکومم به اسارت, محکوم به طغیان, من محکومم به سرنوشت, من محکومم به خلوت و تنهایی ... من محکومم ای خدا ...

نگو نه ای خدا که تو هم محکومی, محکومی به هر آنچه پرده ای به آن می کشی تا .... !

تو محکومی به فرار ای خدا, فرار از خودت, از خود واقعی ....


گفتمش نقاش را نقاشی بکش از زندگی ، با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید...

***

نظرات 43 + ارسال نظر
مونارک دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 http://moonark.blogsky.com

خدا و محکومیت؟کی می تونه خدا رو محکوم کنه؟
به کدوم کار اشتباه؟
پرسیدی چرا؟جوابت رو داد و حالا محکومش می کنی؟

آره، خدا و محکومیت... مخلوقش
تو کار اشتباهی اطرافت چه دور چه نزدیک تا حالا ندیدی ؟!
من دلیل محکومیتش رو گفتم !
پرسیدم چرا ولی هیچ وقت جوابی نشنیدم...
من دیگه تشنه ی جواب چراها و سوالهام نیستم، اونی که تشنه بود از تشنگی مُرد بنده خدا...!

نازنین دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:18

خب تو اونطوری که دلت میخواد و فکر میکنی بخون

فقط نظرمو گفتم !

روزبه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:39

سیلام
شطوری امیر جان
خوفی تو
مرتیکه مگه خوب نیست یه خبری یه چیزی یه کوفتی یه زهرماری از خودت به ما نه من بدی هااااا
(شاکی)
کجایی نکنه تورت کردند و ما خبر نداریم(دروغه دروغه :دی )
منتظرتماااا
بیاییاااااا
فعلنااا....

سلام
خودت شتری روزبه جان، من خوبم از لطف شما !
مرتیکه عوضی! نه اینکه تو یه خبری از خودت به من نه به ما میدی ! ;)
(معترض)
ای بابا دست رو دلم نزار روزبه جون که تیکه پارست ! تور که خوبه شکارمون کردن اونم چی با سلاح های گرم و کشتار جمعی ! ( راسته راسته ! D: )
ممنون اومدی پیشم
میام پیشت
بابا میام بخدا میام !
فعلا

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:51 http://www.1taaa.blogfa.com

اووووووووووووووووووووول.........
آپت قشنگ بود.....بعدشم چون خیلی اصرار کردی منم آپ کردم D:
فعلا بای بای

هنوزم که هنوزه حس شیشمت تعطیله ! اول که نشدی هیچ دوم و سوم هم که نشدی هیچ با کلی ارفاق و پارتی بازی چهارم شدی ! ;)
ممنون....
آفرین ! داری کم کم بچه ی حرف گوش کنی میشیااا ! ;)
میام پیشت
فعلا

...:: ی ک ت ا ::... جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://www.1taaa.blogfa.com

چهارمیم عالمی داره برا خودشاااا.......
آپ به اون خوشگلی کردم خیلیم دلت بخواد.....همش نیروی منفی بده هاااااا........به نظر خودم که شعرش عالی بوووووووووووود......ضدحال

همون چهارم و آخرو اینا بهت میاد ! بهت نمیاد جزو اولها باشی ! ;)
آره دیدم چقده خوشگل بود ! خب دارم انتقاد میکنم تا پیشرفت کنی ! D:
اصلا دیگه انتقاد نمیکنم تا درجا بزنی بهت بخندن ! ... انتقاد ناپذیر!

جنانه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 http://www.asrenima20.blogfa.com

بی اختیار می روم

نمی دانم به کجا

تنها می روم با قد مهای تنهایی

چه هوایی ست

دلم هوای تورا دارد

نه هوای بارش

نه هوای آسمان

فقط هوای تو را دارد

می دانی چه دردیست

تنها در کوچه پس کوچه های شهر قدم زنان

تنها با یاد تو

تنها با یاد تو کنارت قدم زدن

تنها با یاد تو دستانت را فشردن

تنها با یاد تو سر به روی شانه هایت گذاشتن

آه

همه شان را دوست دارم

ابری که می بارد

برفی که می رقصد

کوهی که می ماند

آفتابی که می تابد

همه شان را دوست دارم

اما

با تو بودن را دوست تر دارم

حتی اگر همه اینها نباشد

تو که باشی کنارم

تمام دنیای منی

همچنان تنها

زیر بار نگاه ملامت ها

در کوچه پس کوچه های برفی

قدم می زنم

تنها با یاد تو

داغونیا !
ممنون بخاطر شعر قشنگی که نوشتی...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:44 http://rue.blogsky.com

من خیلی وقته تبدیل به یه مرداب شدم...

میتونی مرداب نباشی، اگه بخوای ....

...:: ی ک ت ا ::... دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:35 http://www.1taaa.blogfa.com

حالا کوووووووووووووووووووو تا من دوباره آپ کنم که تو هم بخوای انتقاد کنی....
بعدشم زیادی خودمونی شدیااا اون چه طرزه کامنت گذاشتنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سخت نگیر، دیگه انتقاد نمیکنم ازت !

آلبالو خانوم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 http://chickenlittle.blogsky.com

فکر نمی کنی با محکوم کردن خدا یه جورایی حکم اسارت خودت رو هم مهر تایید زدی ؟

اسارت منکه نیاز به مهر تایید نداره، از وقتی یادمه این حکم باهام بوده !
فقط میخواستم از خدا هم گلایه کنم که فکر نکنه اون هم آزاده و یه وقت خودشو گول نزنه که فکر کنه از دید بقیه محکوم نیست !

رویا شاعر بی بهونه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام مرسی که سر زدی تو چرا اینقدر ناراحتی از خدا دلت نگیره چون اون بالا ترین ناامیدیه میشه یه خواهشی ازت کنم .....................
برو به وبلاگ من و (قانون خیانت) و بخون این روزا عشق بین جونا فراموش شده (البته واقعیش)اگه خوشت اومد بزارش تو وبلاگت تا همه بدونن عشق+خدا=عشق واقعی خداحافظ عزیزم

سلام
منم ممنونم ازتون
منظورت اینه که خودمو گول بزنم ؟! خیلی دارم سعی میکنم که خیلی راضی باشم از خدا ولی خب نتونستم ! دارم سعی میکنم....!
چشم سر میزنم
قول نمیدم ولی احتمالش هست که بزارم توی بلاگم
بازم ممنونم ازتون
شاد باشی

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:49 http://rue.blogsky.com

نمی دونم چی بگم...
نوشتن از خودم...!! آخه چیزی واسه گفتن واسم نمونده...فقط از اون می نویسم...اما اینم سودی نداره...
دلت شاد

ناگفته هات به اندازه ی غم و تنهاییهات زیاده...
فقط کافیه بخوای که بگی...

مونارک پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:56

چرا می شناسم.خودم!
چی بگم؟
آخه تو نیستی که حداقل یک بار حرف بزنیم...

میام پیشت !

عسل جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:11

سلاااااااااااااااام
شعری که اضافه کردی رو خیلی دوست دارم
واقعا قشنگه

در مورد خرافات موافقم ولی عجیبه که خیلیاش درست در میاد...
واسه عکس هم مرسی خیلی لطف داری و شرمندم میکنی
اینجوری نگو بخدا خجالت میکشممممممممممممممممم


موزیک بلاگ هم قابلت رو ندارهههههههههههههههههه
شاده دیگه یه خورده بهتون روحیه بده یا خندتون بندازه واسم کافیه و منو به هدفم رسونده

سلام
شعر قابلی نداشت ! ممنون ....
خجالت نداره که ! داره ؟! ;)

بازم ممنون بخاطر موزیک بلاگت
تو هم شاد باشی
فعلا

دیانا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:32 http://justkhodam.blogsky.com

سرنوشت کوهها تنها گواه بودن است آنها هیچوقت نمیتوانند مثل رودخانه جاری باشند

مگه اونایی که مثل رودخانه جاری هستن چه دسته گلی به سر خودشونو بقیه میزنن که سرنوشت کوه رو درس عبرت واسه خودمون قرار بدیم ؟!!!

رویا شاعر بی بهونه دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:23 http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام امیر جان به خدا راسشو میگم تا حالا نشده سر نماز صبح چیزی از خدا بخوام بهم نده به خدا راست میگم حتی کوچکترین و بی ارزش ترین چیزها ...........
من چیو خیلی جدی گرفتم............
راستی تو خیلی بد جنسیییییییییییییییییییی

سلام
خوش بحالت، قدر این نعمتی که داری رو بدون
بین این همه صفت بدی که توی این دنیا وجود داره چرا بد جنس ؟!
میام پیشت
فعلا

رویا شاعر بی بهونه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:01 http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام امیر جان....
خوب بدجنس نه مهربون خوبه من اصلا از این دنیا گله مند نیستم اما عاشق نمشیم
عجب گرفتاری شدیما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام...
نه به اون بد جنس گفتنت نه به این مهربون گفتن! بالاخره تکلیف مارو روشن کن ببینم من چی هستم ؟!! ;)
خب تو عاشق نمیشی باید بری پیش خلق گلایه کنی ؟! اصلا اینکه عاشق نمیشی چیزی هست که بخوای به همه بگی ؟!!!!
خب خر شو ! گوشات دراز بشه! یه خورده هم احساساتی بشو اونوقت مثل همه ی آدما عاشق میشی ! میگی نه؟ حاضرم شرط ببندم باهات !

دیانا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 http://justkhodam.blogsky.com

سلام امیر جان
خوبی
شما بزرگواری
تحویل چیه
باور کن زیاد حوصله ام نمیگیره بشینم پای کامپیوتر
برای همه کامنتات یه جواب داریا اون هم همش ضد حال
بابا تو که مجله موفقیت میخونی
یه کم مثبت فکر کن
راستی
ما این همه وقته با هم دوستیم
اما من هنوز نمیدونم چند سالته ؟چه کار میکنی؟درس میخونی؟ یه معرفی کوچولو کن خودتو :ی بعد از این همه وقت زشته این سوالو میپرسم اما خوب دونستن بهتر از ندونستنه :ی

سلام
خودت خوبی ؟
بزرگواری از خودته ...
منکه چیزی نگفتم ! فقط با دوستم شوخی کردم همین ! ;)
یعنی مجله ی موفقیت اینقدر بزرگه ؟! ما که قرآن خوندیمو به همه چی شک کردیمو کافر شدیم! دیگه چه برسه به مجله موفقیت !!!
میام پیشت
بازم ممنون از نظر لطفت
فعلا

عسل پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:08

نه
خودت خوبی؟

منم نه ! :(

دیانا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:58 http://justkhodam.blogsky.com

سلام
منم ۲۲ سالمه
دانشجو مهندسی آی تی
بیکار :ی
...

سلام
چرا اینارو به من میگی ؟! D:
میام پیشت

آلبالو خانوم جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 http://chickenlittle.blogsky.com

چرا من خیلی بی جنبه ؟
مگه چی کار کردم

فقط یه شوخی ایی بیش نبوده بید! ;)

دیانا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 http://justkhodam.blogsky.com

هی چی بگم برادر
رفتیم سر خیابون بقالی گفتیم رشته آش داری گفت نه
گفتیم رشته فرنگی داری گفت نه
گفتیم رشته پلویی داری گفت نه
گفتم پس چه رشته ای داری گفت رشته آی تی
خلاصه این بود که گرفتارش شدیم
بعد این بقالیه تو دانشگاه علم و صنعته :ی
حال کردی داستانو؟

فهمیدم آبجی!
مشلکت میدونی چیه ؟؟ مشکلت اینه که خب اصلا واسه چی دنبال رشته رفتی ؟؟؟ غذای خوب کمه که حتما باید رشته میگرفتی ؟؟ میتونستی جوجه کبابی پیتزایی چیزه دیگه بگیری اینهمه دردسر هم نداشتی الان ! D:
مغازه قحطی بود رفتی اونجا ؟!!! بابا دانشگاه آزاد هست پیام نور هست غیر انتفاعی هست ! اینهمه جای خوب با کلی رشته و غذای خوب ! D:
اصلا حال نکردم! بچه خرخونی دیگه ! ;)

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:45 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام آقا امیر...
پست فوق العاده ای بود.
بعد یه مدت طولانی غیبت به خاطر حال خرابم با حرفای دلم به روزم.
امیدوارم مثل همیشه تنهام نذاری.
با آرزوی بهترینــــــــــــها:بهـــــــــار

سلام ...
ممنون از لطفتون
میام پیشت
فعلا

عسل دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:30

شوعر او هم «خوب»؟؟؟؟؟ جوک سال رو گفتیا D:
D:
D:

بابت تصحیح لینک خاش میشه
آپ نمیکنی؟

منکه نمی دونم چی میگیو از چی حرف میزنی ! D:
گردو خاک بلند نکنیا !
قصد آپم نمیاد فعلا ! :(

ممنون

عسل دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:57

به من چه
خب اون بی جنبه بودD:
من پشت تلفن مقاله ها رو میخوندم
خودش میگفت بلند بخونم خودشم گوش بده

بعدشم اینقد مومن بود که بعید میدیدم روش تاثیر بذاره

پس به کی چه ؟!!
نه اینکه خودت بی جنبه نیستی !
کار دیگه ای که نداری میری پشت تلفن واسه ملت مقاله میخونی !
ابلیس !!! D:

مونارک سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 http://www.moonark.blogsky.com

سلام علیکم.خوبید شما؟
نظرات رو برداشتی من نظر ندم؟!ولی اشتباه کردی در هر جایی تو را می یابم...
پوستم کنده شد با این همه درس...
حالا درس هیچی گیر خریت یک نفر هم بیفتی...
راستی صبح به خیر

علیکم سلامٌ !
اه! یعنی با اینکه نظرات رو برداشتم بازم تونستی نظر بدی ؟؟!! بابا تو دیگه کی هستی !!
هنوز کجاشو دیدی !
حقته !
چپی ظهر بخیر !

دیانا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 http://justkhodam.blogsky.com

ای بابا گفتم با بزرگترم برما اما بچگیه دیگه
کله شقی و هزار جور مصیبت
تو چی؟ بدون اجازه بزرگترت کدوم بقالی رفتی؟

هنوزم بچه ای دیگه !
من اصلا بقالی نمیرم ! میرم فروشگاه رفاه و شهروند ! D:

دیانا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:47 http://justkhodam.blogsky.com

اه اه اصلا حال نکردم با بقالیت
من خرخونم یا تو؟

همون بهتر حال نکردی! D:
تو خرخونی و من درس خون ! ;)

روزبه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:29

تو قصد آپ کردن نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینهمه آپ کردیم کجا رو گرفتیم ؟!!! حالا یه مدت آپ نمیکنیم شاید جایی رو بگیریم !....

عسل چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:33

چطوری؟
خوبی؟

آسمون زندگیمون نیمه ابری کمی تا قسمتی بارونیست !
تو چطور؟ خوبی ؟ ...

عسل جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:22

چرا دلت گرفته
چی شده؟؟؟؟

بخاطر طلوع خورشید ...

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 http://rue.blogsky.com

وقتی من همه چیمو واسه اون گذاشتم و اون رفت...دیگه منی وجود نداره..منم مردم
دلت شاد

خودت گذاشتی... خودتم باید پسشون بگیری، مگه اینکه نخوای !

محسن جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 http://mohsensms.blogsky.com

سلام
یه سری به ما بزن
نظر یادت نره
منتظرتم

سلام
چشم!
یادم میمونه !
میدونم بخاطر نظر منتظرمی ! ;)

عسل جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:52

آهنگ داره دانلود میشه...
چرا دلت گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزار دانلود بشه! کنسلش نکنیا !

خوبی ؟

عسل پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:38

سلااااااااااااااام
چطوریییییییییییییییییییییی؟؟؟
باشه خب چرا اینگد خاشن؟؟؟؟ D:
دلت میاد؟ :(

منم سلام!
خوبم شاید ! خودت چطوری یا نه ؟!!
آفرین ! برای اینکه با تو باید با خشانت برخورد کرد! ;)
دلم رفت !

مونارک پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:11 http://moonark.blogsky.com

بگذریم....

میگذره ...

عسل جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36

بنویس یه چیزی
آپ کن
چطوریایی؟
روحیه بهتر شده یا نع؟

بدک نیستم! اگه راست میگی خودت چطوریایی ؟!
حالا چرا روحیه ؟!!!

عسل جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:51

کووووووووووووشی آقااااااا

همین اطراف...
شاید زیر پا ! ;)

مونارک شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:11 http://moonark.blogsky.com

اینجا رو خاک گرفت...
آب و جارویی کنی بد نیستا...
دالی آقا موشه...

منم دالی خانم جانور! !
ظاهرا گردوخاک به اینجا خیلی میاد !
کار از آب و جارو گذشته! میگی نه ؟! بسم الله ...! ;)

مونارک دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:37

امیر می شه help meplz?
باز قالب به هم ریخت):

اون قسمتی که به یه زبون دیگه نوشتی یعنی چی ؟!!! ;)
فکر کنم دیر جنبیدم خودت تونستی درستش کنی ! آره ؟؟

حمید سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:03 http://www.goftanihaye-naagofte.persianblog.ir

سلام رفیق
بابا این متن های خفن رو که می نویسی اجازه بده واسش پیغام بزاریم.
گیر دادی اساسی به خدا؟

سلام عزیزم
خوبی ؟
افتخار دادی سر زدی بهم ....
متن خفنمون کجا بود !
دیگه چیکار کنیم، اون که تحویلمون نمیگیره ما هم واسه دلخوشی هم که شده سر به سرش میزاریم تا بلکه قاطی کنه بزنه شلو پلمون کنه !! ;)
میام پیشت
ممنون
فعلا

دلارام جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 http://www.deliashams.blogfa.com

سلام امییییییییییییییییر جان ! چطوری خوبی ؟ واقعا دلم برات تنگ شده بود ممنون که به یادم هستی و بهم سر می زنی ... دلم برای بحث کردن باهات تنگ شده ... آهنگ هم خیلی زیبا بود ... زود زود به روز شو تا باز هم مثل قدیما گپ بزنیم ... شادزی

سلام!
چه عجب !! خوبی دوست خوبم ؟
پارسال دوست، امسال هم که دوست پس کی آشنا ؟!! ;)
ما هم دلمون تنگ شده بود و چند بار خدمت رسیدیم ولی مثل اینکه تشریف نداشتید !
چه خبرا ؟ خوش میگذره رفیق نیمه راه ؟
تو دلت برای بحث با ما تنگ شده ولی ما دلمون واسه خودت ! ;)
خوشحالم کردی با کامنتت
بازم منتظرتم
فعلا

مونا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:46 http://sedayearom.blogsky.com

سلام دوست مهربون ممنون که وبم رو لایق دیدن دونستی وبه کلبه ی تنهایی من سر زدی وبتون واقعا زیباست.لایق دونستی بازم بهم سر بزن. اپم.در پناه او.........

سلام....
به قول معروف چشماتون زیبا میبینه...
منم ممنونم ازتون
میام پیشتون
فعلا

دیانا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:59 http://justkhodam.blogsky.com

سلام جوون چطوری؟
روزت مبارک

سلام مادر بزرگ خوبم ! اگه راست میگی خودت هم چطوری ؟؟!
روزمان مبارک ! ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد