***

***

...

 

 

تنهایی ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من ، عالمی نیست.

 {ح.ک » دوست خوبم }

...

 

 اسیر به دنیا آمدم،

محدود زیستم، عصیان کردم،

دوباره متولد شدم،

باز به خودم برگشتم و در آن بهترین همدمم را یافتم تا تنها نمانم

 اما دیگران میپرسند که چرا اسیر تنهایی شده ای.

                                                                                              (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

من هیچ کلامی والاتر از سکوت برای گفتگوی با تو نیافتم و می دانم آن را شنیدی.

                                       (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

چه رنجیست لذت ها را تنها بردن ،

چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن ،

و چه بد بختیه آزار دهنده ایست تنها خوشبخت بودن .

                                                                                              (ح.ک) >> بهترین دوستم

***

به آسمون خیره میشدم و میخندیدم

چون هیچی ازش نمیفهمیدم

حالا وقتی به آسمون خیره میشم گریم میگیره

در صورتی که بازم هیچی ازش نمیفهمم !